There was an error in this gadget

Friday, 6 January 2012

ape seyh...

lme dah aq x menulis di blog ni..rse since hbis exam sem lpas kot...hmm...biasenye kalau aq nk menulis ni, msti ade sbb..drpd aq luahkan pd org yg sukar nk memahami aq, baek aq menulis kan..puas...btol x...smlm terjadi la smthing yang btol2 aq x jgke...keluar dgn member2 aq tanpa bf aq...yela..selalu kalau kuar dgn member, mesti ade bf...kawan kelas..kawan aq, kawan dy jgk kn...aq tman kan member baek aq, 'F' nme dy..nk kuar g bayar broadband..tp nk naek ape...aq call bf aq, nk pnjam mtor dy sbb nk tman 'F' tp dy x agkat pulak... haish, dah serba salah aq dgn 'F' ni..cm mne ni..tau2 plak dy da ajak member aq yg lain..alamak, 'F' merajok dgn aq ke..adoi...segannye x dpt tolong dy..mcm mne ni...yg dy mntak tolong tu, lelaki..aq rsau kalau member bf 'F' nmpak dy kuar dgn lelaki agy..hari tu pun aq xdpt nk tmankan dy...ksian 'F' kne marah..sorry geng..so, aq ambil keputusan utk tmankan 'F'..kami kua berempat...semua kawan sekelas aq...kawan2 bf aq jgk...mulanye nk g melaka mall, tp celcom centre ctu ttup plak..terpakse g JJ...da settle bayar, ktorg kuar..'F' ajak mkan..aq pun x sdap hati..yela, aq x pnah tggalkan bf aq tu...spnjg kuar tu aq pkirkan dy...rsau gak..aq tau dy mrahkan aq.. tp aq nk buat cm ne...aq igtkn pas bayar blik trus...aq kuar je la ikut..tp dyorg nk mkan plak..aq suggest kt member2 aq supaya ajak bf aq..kwan2 dyorg kn..dyorg pun ok je..call2, xdpt pulak...dy hntar msg, dy kt rembau..ape cer beb..tau2 da smpai sne..ntah aq xtau perasaan aq mcm mne hari tu...risau kn dy, tkut dy buat bkan2...tp dy msg aq, dy mrah2...setahu aq, aq mntak izin elok je dgn dy..n dy pun da bg kebenaran kt aq..yg dy nk mrah2 sgt ape hal..kawan2 aq pun try call dy ajak lepak, tp dy balas cm ne??bengang..sumpah bengang...kalau kau marah kt aq sekalipon, jgn tunjuk member2 la..malu seyh...then aq biarkan dy..aq x call, aq x msg..tp dlm hati aq ko x thu kan..ko pikir aq nk happy je.. ko igt aq xde prasaan ke??ko igt aq bercinta dgn kau nk ske2 ke??ko igt aq xpikir kn ko??sje nk kuar ske2 hati aq??ape seyh ko ni...mmg x pnh pikir hati perasaan org lain kn?tau nk pikir hati ko je..mujur aq ade kwn2 yg nk tlg aq cr ko kt mne..aq lega ble tgk mtor kau ade kt rumah mak kau..sekurang-kurangnye ko selamat..then aq blik, hati aq sdih sgt sbb kau sggup tpu aq..walaupun aq salah..sekurang-kurangnye aq x tpu kau..utk ape kau tpu aq weyh??nk suh aq ksian kt kau??ape ni?x ckup ke ape aq da bg pd kau?hdup aq, mase aq, jiwa aq..xckup ke nk buat kan ko percaya pd aq??seriously aq upset dgn perangai kau..tp aq bertahan sbb aq sayang kn kau...aq xthu nk ckp pe agy..aq sggup terima pe yg ko nk buat kt aq lpas ni..aq sggup..tp td ko tnye aq, sama ada nk truskan hubungan ni atau x..aq terperanjat ble ko tnye aq mcm tu..xkn sbb bnde smlam ko nk ptus beb?ape ni??x rse bodoh ke bertahun bercinta nk ending mcm ni?aq mengaku aq salah..mmg aq salah..buat bende yg kau x ske kan??sblum ni aq sdaye upaya utk x kecewakan kau.. cme smlm mgkin aq silap..sblum ni aq jge hati kau, ape yg aq nk buat aq pkirkan diri kau..aq abaikan kwn2 aq sbb kau..aq nk blik kg pun bergaduh sbb kau..kdg2 aq rse bodoh je jd mcm ni...tp, aq teruskan sbb aq sayang kat kau..sbb aq da buat satu kesilapan besar dalam hidup aq yg buatkan aq utk terus dgn kau..kalau kau semudah ni nk putuskan hubungan ni, aq xthu nk ckp pe..aq thu ko akan bce bende ni...maaflah aq berkasar, ini lah diri aq..bkan seorang wanita yang pandai sgt nk berlembut..ko bce dan kau fikir..ini adalah sesuatu yg dari hati aq..aq x selindung ape pun...aq still sayang kt kau..kalau kau btol2 syg kt aq, kau akan dpt rse keikhlasan aq...sepertimana aq mencari keikhlasan senyuman kau kelmarin..maafkan aq kalau aq keterlaluan..salam....